Mere om Marienlyst Guest Experience Team
Guest Experience teamet værner om gæsterne i huset og er hotellets service heros! Teamet er ansvarlige for at besvare gæstehenvendelser i rette Marienlyst ånd, forkælelse af vores stamgæster og udvikling af hele gæsterejsen. Derudover arbejder teamet til dagligt med informationsrapporter til hele huset og analyse af vores NPS (gæstefeedback).
-
Uge efter uge er vores fornemmeste opgave at skabe uforglemmelige oplevelser for tusindvis af gæster, hvor hver detalje og hvert øjeblik tæller. Vi bestræber os på at være nærværende, opmærksomme, nysgerrige og legesyge, både i den måde vi interagerer med vores gæster og med hinanden på. Vores passion for gæstfrihed er det, der gør Marienlyst Strandhotel til et særligt sted. Det er grunden til, at jeg hver dag møder ind med et smil på læben, klar til at gøre en forskel. At være med til hver dag og bidrage til vores gæsters liv med positive oplevelser og magiske minder er noget som giver mig virkelig meget arbejdsglæde!
Nikita Haarding
Guest Experience Agent
